Трамвайне депо та депо метрополітену на Троєщині

Троєщина розташована на лівому березі Києва та є другим за величиною житловим масивом в Україні з населенням близько 300 000 осіб. Масив займає площу 3265 га. Забудова Троєщини почалася в 1981 році, після закінчення в грудні 1976 року будівництва Московського мосту. Архітектори Юрій Паскевич (також спроектував забудову таких масивів як Оболонь та Виноградар, а також Подолу радянських часів; автор реконструкції синагоги Бродського), Григорій Слуцький та інші як нововведення міської архітектури використовували при забудові району різнобарвне, райдужне фарбування житлових будинків, що стало дещо відрізняти архітектуру масиву від однотипних панельних багатоповерхівок в інших спальних районах того часу. Вже досить давно влада обіцяє розпочати будівництво Подільсько-Вігурівської лінії метрополітену на Троєщину, але поки що з електротранспорту тут є лише трамвай, тролейбус та станція міської електрички.

Недобудована станція технічного обслуговування трамваїв


Станція планувалася для технічного обслуговування трамваїв, а також для денного та нічного відстою окремих вагонів, оскільки Дарницьке депо знаходиться досить далеко і досі від лінії троєщинського трамваю. Спорудження планувалося згодом розширити до невеликого депо, щоб приймати трамваї та зі швидкісної лінії. Залишалося виконати внутрішнє оздоблення та завезти необхідне обладнання, меблі, а також підключити комунікації, але з якоїсь причини станцію закинули. Станом на 2018 рік вона залишається покинутою і не використовується.

Де знаходиться трамвайне депо на Троєщині?

розворотне кільце трамвая №28, вулиця Милославська 21


Недобудоване депо метрополітену

Метро на Троєщину не обіцяв хіба що той, хто ніколи не збирався побувати чи був при владі міста чи країни. Проектувати метро на Троєщину почали ще до початку її забудови, але станом на 2018 рік, на мешканців масиву чекає хіба що перспектива отримати до 2020 року пішохідно-автомобільний міст (Подільський мостовий перехід, включає міст і метро) на якому наприкінці 2017 року вельми помітно пожвавилися будівельні роботи.

Депо для метро на Троєщині почали будувати ще у 90-х роках, коли траса Подільсько-Воскресенської лінії мала проходити під проспектом Маяковського та вулицею Марини Цвєтаєвої (станом на 2018 рік поки що невідомо де і як проходитиме траса метро на Троєщині). Конструкцію будівлі було збудовано практично повністю, у східній частині облаштовано канави та ворота, але роботи заморозили і до середини 2000-х років об’єкт простояв обгороджений будівельним парканом. Біля депо планувалась станція “Промзона”. Наразі будівля переобладнана під склади, а депо метрополітену планується будувати на вулиці Милославській (неподалік розворотного кільця трамваїв №4 і 5).

Де знаходилося депо метро на Троєщині?

початок вулиці Марини Цвєтаєвої